15. listopadu 2015

Pozvánka

Krásný večer přeji,

rok utekl jako voda a já bych vás opět ráda pozvala na Vánoční jarmark pro dobrou věc 2015 v sobotu 21. listopadu. Jarmark se koná na Horním Sklenově u točny a roubenky č. 80, od 9,30-18 hod. V novém čísle Krásného Venkova si můžete tuto úžasnou roubenku prohlédnout, jak vypadá vánočně vyzdobená.





V sobotu se budu na vás těšit, budu tam mít tentokrát stánek, proto už mám doma nazdobený stromeček :o)))) z šitých a háčkovaných věcí, které dělám. Stromečku ještě schází dovázat mašličky z lýka.



Mějte se krásně a v sobotu na shledanou!


Šárka

5 komentářů:

  1. Díky za skvělý tip. Pokud vyjde počasí, vezmu rodinku a příjdu. Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Šárinko, nádherný vánoční stromeček. Takový by se mi moc líbil. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásný vánoční stromeček,jste šikula.
    Přeji Vám pěkný víkend.Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. Právě jsem se vrátila z jarmarku, na který jste zvala, jsem nadšená! Milé, pěkné, pohodové prostředí a dokonce jsem si (aniž bych to tušila) koupila u Vás srdíčko!
    Ještě jednou děkuji za tip a příští rok na viděnou! Renata z Větérky

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Ivanko, Leonko, Zuzanko,
    moc děkuji.

    Milá Renatko,
    mám velikou radost, že se jarmark líbíl. Mě také, byla tam úžasná atmosféra. Bylo to poetické :o))).
    Moc děkuji za nákup srdíčka. Potěšilo mne to :o))).

    Krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...